Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Tårtan till mig

Publicerad 2014-03-21 13:44:00 i Allmänt,

Imorgon smäller det. Ska vara i köket från start till slut med paus för tvättstugan typ. Ska laga middagen som tar 5timmar och komponera en tårta till mig.

Blir köpta bottnar då jag känner mig lat. Sen blir det någon form av gräddtårta då det är Kennys favorit. Jag äter nästan alla tårtor så en gräddtårta blir kanon. Fyllning och dekoration vet jag inte än men jag har lite tid på mig att fundera ut något :)

 
Lite inspiration :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela