Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

God morgon

Publicerad 2014-05-30 06:14:12 i Allmänt,

Denna morgon har Kenny och jag gjort en deal. Han hämtar Loke när han vaknar (idag 04.30) och jag får honom att somna om, sen går jag upp med Loke (vid 06.00) så Kenny får sova lite till. När Kenny sen vaknar tar han Loke så jag får ta en dusch :)


Så här sitter jag nu, i Lokes rum, och leker med honom. Vi sjunger, ser oss själva i spegeln och massa annat. Jag har fått sova hela natten och är pigg och glad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela