Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Min snälle pojke

Publicerad 2014-05-11 18:10:49 i Allmänt,

Jag har en så snäll liten son. Katten mådde lite dåligt och kräktes på vardagsrumsgolvet. När jag går till badrummet för att hämta papper så jag kan städa undan nämnda spyan bestämmer sig Loke för att jag är för långsam och han kan ett mer effektivt sätt. Genom att rulla i den varma pölen så suger hans kläder upp det och jag slipper städa. 

Så snällt så snällt. Blev till att bada bebis och slänga kläderna i blöt. Loke sken upp som en sol för att han varit så duktig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela