Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Nej!

Publicerad 2014-05-12 07:30:03 i Allmänt,

När Loke vakande vid 5 imorse lyfte jag  över honom i vår säng. Varför?  För jag behövde en timme sömn till. Vid 6 väcks jag av att Loke skriker. Då har jag somnat för djupt och Loke har rullat av min arm och ner på golvet. Jag glömde lägga upp en barriär på Kennys soda av sängen för jag trodde Kenny var hemma vilket jag vet att han inte är. 

Trots sitt fall mår Loke bra, inga skador och chocken är över. Han är sitt pigga, busiga jag och har inga problem med tanken på frukost. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela