Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Storm

Publicerad 2014-05-29 12:57:44 i Allmänt,

Idag är det sol men värsta blåsiga stormen ute. Loke somnade snabbt i sin vagn i sitt rum efter lunch. Inga problem alls :) 

Kenny är ute och kastar lite frisbee med grabbarna. Jag är hemma med en förkyld Loke och försöker komma på roliga lekar han kan gilla. Vika tvätt och tömma diskmaskinen var tydligen trista.

Om någon vecka blir Loke 9 månader. Lika länge ute som inne liksom. Känns som igår vi gjorde ultraljudet och fick se vår plutt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela