Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Overaller

Publicerad 2014-11-08 15:20:11 i Allmänt,

Idag gick Loke och jag ut för att leka i lekparken med lite kompisar. Kallt, blött men roligt ändå. 

Loke har inte vuxit till den storlek jag gissat att han skulle ha. Jag trodde han skulle vara 80/86 och hans vinteroveraller är i 86/92. Loke är en stor 74 liten 80 så overallerna vi har är på tok för stora. Så jag har köpt 2 st i 80. En är lite stor men den andra sitter bra. Stor och rymlig så han kan växa men den sitter så pass bra att han kan röra sig :)



Den ena overallen i strl 80. 


Den andra


Bättre bild på den andra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela