Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Förmiddag

Publicerad 2014-10-31 12:02:53 i Allmänt,

Endast en plusgrad ute idag. Så då blev det att plocka fram Lokes overall. Nu använde jag inte den utan tog hans vinterjacka istället men den är framplockad i alla fall. 

Vi tog en långpromenad där även Loke fick gå större delen av sträckan, vi stannade till för att gunga och leka i fortet på vägen hem. Lite lunch och musik på det så sover Loke tungt. 


Gungkillen


Finns mer än ett sätt att gå med gåvagnen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela