Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Glad!!

Publicerad 2014-10-28 18:18:59 i Allmänt,

Just nu är det en väldigt glad och trött Loke som sover. Vi åkte en tur till Ikea med hand farmor för en titt och lite mat hann det också bli. Älskar allt julpynt men har inte handlat något ännu annat än julpapper.

När vi kom hem runt 17 så gick vi bort till återvinningen, städade Lokes rum som såg ut som en atombomb slagit ner  och sen ett bad. Sen somnade han utan problem. 

Han är en sådan glad kille och jag blir varm inombords när man ser vilken fin person han är och kommer bli <3


Från 2cm till en sprallig glad kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela