Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Härlig natt

Publicerad 2014-10-12 05:04:59 i Allmänt,

Loke vaknade hungrig, första gången på över ett halvår som det händer. Så ny blöja, välling och sedan somna om. Det trodde jag i alla fall. Vällingen gick ner, en ny blöja är på men Loke har lite svårt att somna om. Lägger jag ner honom skriker han som om han har ont, sova i vagnen gick inte det heller. Så nu sitter jag på soffan, Loke sover i min famn och jag kan inte somna. Har skitsvårt för att somna med Loke i famnen, suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela