Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Legitimation

Publicerad 2014-10-27 06:23:20 i Allmänt,

Loke har vaknat av och till från halv 6 men har alltid somnat om :) tror det är på grund av mörkret, ljust betyder dag och mörkt natt. Vi har en nattlampa till Loke men den är aldrig använd. Vi viöl ju att Loke ska kunna soc oavsett ljus eller mörker. 

Planen för dagen är att hjälpa Kenny skaffa legitimation. Hans pass har gått ut och han saknar nu giltigt id. Som tur är får jag som sambo verifiera att han är han för Skatteverket ;) jag har gjort det för min bror 2 år i rad och nu blir det en tredje gång fast för Kennny. Spännande värre. Hade öven tänkt inspektera den nya lekplatsen men det regnar för mycket så jag struntar i det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela