Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lekland!

Publicerad 2014-10-04 16:56:36 i Allmänt,

Vi har turen att bo nära ett lekland så vi är där en hel del. Idag gjorde vi ännu ett besök och trots att det var fullt med springande barn hittade vi ett lungt hörn där Loke kunde leka av sig. 






Loke klättrade och klättrade. Han behövde hjälp med första steget men sedan gick det fort upp. Det är en rolig stund när bara han och jag är på leklandet. Jag busar lika mycket som honom och vi har väldigt roligt 
tillsammans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela