Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

LOOOOOVV

Publicerad 2014-10-24 13:59:47 i Allmänt,

Okej okej det är inte mitt lov men jag tar höstlov med Loke :)
Haft en tuff arbetsdag, aldrig lätt när kunder börjar gråta i telefonen.

Men snart är jag hemma och kan börja varva ner. Den kalla årstiden närmar sig och jag har fullt upp med att ordna skor till Loke. Vill ha bra skor, fotriktiga skor och helst lite färg på dem. Tror mig ha hittat några som blir bra men sen är frågan om jag får dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela