Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Underbara barn

Publicerad 2014-10-05 13:03:54 i Allmänt,

Idag tog vi med min bror till undernarabarn mässan i Älvsjö. Roligt att se hur stor industri det är. Vissa stannar i 5 timmar men vi lände oss klara efter 1 :) vi hittade fruktpinnar som Loke älskade. En blandning av dadlar, solrosolja och någon form av frukt.

Lite kladdigt men gott :) Loke fick även han gå runt på mässan, han höll hårt i min hand hela tiden tills han tröttnade och ville krypa istället






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela