Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Blä blä blä

Publicerad 2014-09-21 18:15:14 i Allmänt,

Sitter nu vid datorn. Näsan rinner, huvudvärken bultar och en feber tar plats. Loke är frisk från sin lilla förkylning och vi kör på dagis imorgon. Kenny är en ängel varje gång jag blir sjuk, förutom när han proppar i mig alvedon, vätska och någon äcklig halsspray. Han tar hand om mig, tar hand om Loke så jag får vila och är helt enkelt bäst.
 
 
Ska försöka pallra mig ut i köket för lite middag.
 
 
Lite såhär känner jag mig idag (gammal bild)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela