Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Förskolan

Publicerad 2014-09-02 10:32:51 i Loke,

Idag var vi på förskolan för fotografering. Vi får se om det blir någon bra bild, Loke tyckte inte om blixten trots fotografens tappra försök att få Loke att le. Att leka med de andra barnen samt äta lite frukt gick hur bra som helst och han charmade sina blivande fröknar.

Så nu finns det ännu mer hopp om att inskolningen kommer gå bra. Det är bara vilan som är det jag oroar mig för men vi tränar på det. På tal om vila så ska även jag sluta ögonen en stund nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela