Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Full rulle

Publicerad 2014-09-26 16:41:39 i Allmänt,

Vi har passaT på att storhandla under förmiddagen när Loke varit på dagis :) första gången utan Loke sedan han föddes och det gick så mycket smidigare :) sedan bar det hem för att packa upp och packa in allt innan det var dags att hämta på dagis. 

Kenny ska jobba natt inatt så han sover just nu, tänkte väcka honom när Loke går och lägger sig så de hinner se varandra idag :) 

Men tills dess så leker Loke och jag med hans klossar. Vi köpte en riktigt bra gåvagn från Micki idag. Den är otroligt populär om man frågar Loke. Nu kommer han över listerna bättre än med  gåbordet han har. Så nu får vi se upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela