Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fynd!

Publicerad 2014-09-09 16:00:35 i Allmänt,

Här flyger klockan fram :)

Vi har hunnit med tvätten och öppna förskolan :) Kenny dammsög och skurade golven medan vi var borta. En av mina favorit butiker Klädjätten läggs ner och nu har de halva priset på allt i butiken. Jag fyndade en vinteroverall och 2 långärmade tröjor för 129kr. Fynd!  Jag hade ett bonuskort som var fyllt och gav mig 200kr rabatt som gjorde att det blev så billigt :)

Så nu behöver Loke bara vinterskor sen är vi redo för årstiderna :)

Men nu blir det lite bus innan vi fortsätter städa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela