Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Helt själv

Publicerad 2014-09-30 07:20:53 i Allmänt,

Tänkte lista några saker som var udda men bra med igår.
 
 
 
- Gå i trappor. Ingen hiss för denna barnvagnsfria mamma.
- Gå på toa själv med stängd dörr. Ingen liten Loke som ska vara med.
- Spiller någon, stökar någon ner städar inte jag. Vuxna människor för göra det själv!
- Åka tåg utan barnvagn.
- Lunch ifred.
- Får sitta på min rast helt själv om jag så önskar.
 
 

Livet är skönt ibland. Visst saknar jag att umgås med Loke mer än vad jag gör nu men snart har vi en hel vecka tillsammans bara han och jag. Höstlov med stort H :)
 
 
Dags att göra mig iordning för jobbet. Mjukisbyxor och en sliten tshirt är inte riktigt i enighet med våran dresscode.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela