Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Jag är inte nervös

Publicerad 2014-09-14 22:56:17 i Allmänt,

Imorgon börjar det. Klockan 9 ska vi lämna (men jag stannar ju med) och påbörja inskolningen. Kenny är ledig imorgon och kommer med för strömma och hämtar oss vid 3 :) 

Det ska bli spännande och det ska bli skönt att slippa få frågan "Är du nervös?".

Jag förstår varför man får den frågan men jag har inget att vara nervös över, Loke kommer ju ha roligt. Förskolan ringer om det är något så allt är lungt. Omtanken med frågan är snällt tänkt men jag är inte nervös ;)

Nu ska jag sova lite innan det är dags att gå upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela