Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Kväller

Publicerad 2014-09-30 20:35:15 i Allmänt,

Sitter på soffan och tänker inte så mycket. Imorgon är det dags för den utbildning jag behöver vilket jag ser fram emot :)

Idag har jag medlyssnat på mina kollegor igen vilket har varit väldigt givande och jag ser fram emot att jobba själv.

Loke har haft en strålande dag på förskolan även om han bara sov i 25min. Det var en väldigt glad pojke som mötte mig hemma :)

Nu ska jag vila huvudet och ha en lugn kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela