Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Så svårt

Publicerad 2014-09-26 07:19:00 i Allmänt,

Så svårt att ge bra uppdatering när appen inte vill fungera. Visserligen kan jag sitta vid datorn men de flesta bilderna är i telefonen och jag känner att det blir lite bökigt att föra över bilder och sen blogga. Van vid snabbhet och smidighet liksom.


Men bortsett från det så är det en bra morgon. Loke är lämnad på dagis och han var lite ledsen men det går över på 5 minuter. Han har så roligt på dagis och vill inte alltid gå hem när vi hämtar. Men från imorgon så är han hemma hela helgen och vi ska till leklandet imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela