Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Äntligen fredag

Publicerad 2015-04-10 06:00:13 i Allmänt,

Fredag morgon och sista dagen med buss. Ska bli så skönt att ta fram sparckcykeln på måndag :) 

Loke sover fortfarande och det är Kenny som kommer lämna även idag. Jag ser verkligen fram emot att jobba idag, visserligen en lång arbetsdag men den är full av möjligheter. 



Fick för övrigt ett brev igår. Jag fastande på cancerverksamhet men det visade sig inte vara något farligt. De ska bara testa om jag har cellförändringar som kan leda till cancer, gratis för alla kvinnor mellan 23-49. Ska dit om 2 veckor och sen är det 4-6 veckor innan man får svar. Men nu ska jag klä på mig och åka buss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela