Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Torsdag igen

Publicerad 2015-04-09 06:21:33 i Allmänt,

Gårdagen flöt på och jag somnade strax innan 8. Vaknade helt utvilad och skuttade in i duschen. Idag hinner jag hämta Loke på förskolan och sedan ska han och jag bygga torn med hans klossar. 

Jag har tur att Kenny kunde lämna idag så jag även idag kunde ta en buss för tidigt. Jag hatar känslan av att vara sen så jag är hellre för tidig. 


Fick röda rosor av Kenny i tisdags. Väldigt vackra och verkligen uppskattade. Trevlig torsdag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela