Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Så gick natten

Publicerad 2015-08-28 07:13:04 i Allmänt,

Nattens förlopp gick smidigt och bra. 

03.04 - Kenny kommer hem och finner Loke på golvet i sitt rum. Inte för att han ramlar ur sängen men han kanske gick i sömnen för han kom bara till dörren. 

05.32 - Loke vaknar och går upp för att spela på sin iPad. 

05.33 - Loke går och lägger sig igen när hans föräldrar snabbt är uppe och informerar att det fortfarande är natt. 

06.35 - Nu är det morgon och dagen börjar 



Lokes trygghet vid läggdags. Sina filtar, kaninen och en bra sagobok. Sen finns ju även jag och Kenny ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela