Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Denna trotsålder..

Publicerad 2015-12-04 09:53:16 i Allmänt,

Loke är mitt i trotsåldern och tror att han får bestämma som han vill. Han testar gränser och försöker lära sig vart de går.  Kenny och jag visar enad front och har samma gränser för vad som är okej och vad som inte är okej. Men det är fan tufft, en liten knatte på två år som protesterar, slänger sig på golvet och är allmänt tvär när han inte får som han vill. Men man får se framåt. Snart är denna fas över (lika snabbt kommer en ny anlända) och den lilla solstråle jag vet finns återvänder på heltid istället för deltid :)

Bilden är för ett år sedan när han gick igenom en likadan fas. Det enda som är skillnaden är storleken på barnet och att han kan kommunicera mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela