Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Första nissepaketet!

Publicerad 2015-12-01 20:28:41 i Allmänt,

Ja jag är vuxen och har fortfarande paketkalender, fast hemma hos mig har det alltid varit en nissekalender :) 

Idag var det dags för första paketet och det blev superfina grytlappar. Perfekt, precis vad jag behöver och ville ha. Tack mamma!

Det finns fler kalendrar som öppnats idag. Choklad och bok. Loke och jag avnjöt varsin chokladbit och ikväll läste vi första boken ur hans bokkalender :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela