Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Julafton

Publicerad 2015-12-25 08:40:02 i Allmänt,

Julafton är över och det blev en spännande dag. Vi hade jullunch hemma hos mamma med lite paketlösning. Följt av Kalle hos min bror och ännu mer paket. Hjalle ställde upp som tomte. 



Min brors familj brukar rimma på paketen men jag tror kreativiteten tog slut lite igår. 


Loke skötte sig exemplariskt och var väldigt glad. Han somnade rätt så omgående när jag la ner honom i en säng. Lillkillen. Nu är det juldagen och lite frukost ska intas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela