Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Juldagen

Publicerad 2015-12-26 08:30:09 i Allmänt,

Juldagen spenderades i lungt tempo. Lite film och soffhäng på förmiddagen och på eftermiddagen åkte vi över bron till min syster och hennes fästman. Vi blev bjudna på otroligt god mat och sen blev det lite sällskapsspel. 




Loke saknar Kenny något enormt och blir stundvis helt otröstlig. Jag vet inte hur jag ska trösta honom. Förklarar vart pappa är och när vi träffar honom igen men det verkar inte gå fram. Vi ringer Kenny någon gång om dagen så Loke får höra hans röst. Det hjälper lite. 

Loke har varit otroligt duktigt när han fått hänga med överallt. Åkt tåg, handlat, julhandlat, firat jul och åkt iväg. Idag ska han belönas ordentligt och vi ska på lekland. Varsågod Loke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela