Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lucia

Publicerad 2015-12-11 08:21:33 i Allmänt,

Luciafirande på förskolan imorse. Loke var tomte och hade sin overall på sig :) det var väldigt mycket folk och man märkte att han blev väldigt blyg och inte alls road. Så Lokes lucia bestod av:

- Mycket folk
- En stor gäspning vid första låten 
- Tog en tupplur i frökens knä
- Vaknade av applåderna när allt var över 
- Hade världens störa leende som antydde "vad duktig jag är" 
- åt en bulle

Det är min grabb det. 





En fin scen för lucian :) valde att lägga upp en suddig bild för att undvika disskusioner om det är okej att lägga upp bilder på andras barn utan tillåtelse :) 

Sen bjuder jag även på en bild av min lilla tomte innan vi gick hemifrån 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela