Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vilken resa

Publicerad 2015-12-22 19:23:52 i Allmänt,

Tekniska fel med loket, tågkö, växelfel och allt möjligt. Missade anslutningståget och fick vänta i nästan en timme på nästa tåg. Loke var gnällig och saknade sin pappa väldigt mycket men jag lyckades hålla bådas humör på en hyfsad nivå. 




När vi äntligen var framme i Kalmar, lite över en timme sena, var det direkt mot donken för lunch. Efter lite lunch stannade vi till och köpte blöjor och sen var det dags att åka hem till mamma. 

Kusinerna kom över för att dekorera pepparkakshus och leka så det var en väldigt trött Loke som somnade strax innan halv sex. 

Mamma är ute på räddningsuppdrag för jobbet så jag är alldeles ensam vaken, eller nja.. Sessan är också vaken men vill gärna gå och lägga sig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela