Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Äpplet och badrummet

Publicerad 2015-02-04 06:47:44 i Allmänt,

Imorse satt jag på toaletten ochåt ett äpple, varför undrar du kanske då ska jag förklara mig lite. Jag var först i köket och letade frukost, såg ett äpple och tog ut det ur kylen. Men då blev jag sp väldans kissnödig och gick på toaletten, äpplet är fortfarande i handen, och när jag sitter där så sker det rätt så naturligt att föra äpplet till munnen och käka. Inte så vanligt men äpplet var gott..


Nu blir det en dag fylld med jobb. Jag är glad då jag fick lära mig nya saker igår och hade väldigt roligt :) hoppas jag får möjligheten till dag igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela