Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fisig torsdag

Publicerad 2015-02-12 08:45:34 i Allmänt,

Torsdag och ledig dag! Loke lämnades vid 8 på förskolan och jag tänkte hämta honom strax efter 15. Kenny arbetar kväll ikväll så vi får lite tid tillsammans nu på morgonen. Den här veckan har vi verkligen jobbat om varandra, kör inte jag kväll kör Kenny kväll.
 
Min mage mår inte alls bra just nu, har mycket luft i magen men inget har släppts ut på hela natten så luften vrider och vänder på sig (smärtsamt!) i magen för att sedan komma ut. Blir en fisig dag, tur att jag nästan är ensam hemma :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela