Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fredag!

Publicerad 2015-02-13 17:51:13 i Allmänt,

Fullt ös på jobbet idag, jobbade även över en timme idag innan det bar av hemåt för att hämta Loke. Sedan en snabb tur till Coop och sedan hem för att laga pannkakstårta till middag. Är det helg så är det. Visserligen har jag jobbhelg men ändå :)

Loke och jag delade på tårtan och la oss sedan mätta och belåtna på soffan innan Loke somnade i mitt knä. 

Nu ska jag se på film och bara njuta av stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela