Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Jubel och fanfarer

Publicerad 2015-02-02 06:52:52 i Allmänt,

Segerdansat en hel del igårkväll. 

Lokes läggning tog 20 minuter. Låt mig ledande igenom hur det gick till:

- Efter ett bad satt vi i soffan i 10 och fick en lugn sinnesstämning när vi tittade på Disney Junior.
 
- Vi gick in i hans rum och jag la ner honom i sängen.

- Protesterna börjar men jag vysschar och smeker hans hår.

- När Loke snabbt är lugn igen går jag ut

- 10 minuter senare gråter Loke 

- Går in med en ny napp, vysschar och smeker håret, går ut när han är lugn.

- 10 minuter senare sover Loke gott

SEGER!

 Får se hur det går inatt men en natt är kanon. Han sov hela natten och jag väckte honom när det var dags att vakna innan vi skulle till förskolan.


Nu är jag på tåget och gör mig redo för en lång och tuff arbetsvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela