Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Publicerad 2015-01-12 01:34:59 i Allmänt,

Natten blir inte som jag tänkt mig. Inte flera timmar under ett varmt täckte och trevliga drömmar. Men så är inte fallet. 

Loke har snurrat och gnyt under kvällen vilket har lett till att jag sprungit in och ut lite i onödan. Vid midnatt efter att jag fått sova en timme tröttnade jag och la honom i vagnen där han vanligtvis sover gott. Han somnade visserligen men vaknade gråtandes efter 20min. En nerbajsad Loke och hela åkpåsen med. Tvätta Loke först och åkpåsen sen helt enkelt. 

Loke springer just nu runt i bara blöjan och jag gör välling. Ber även till högre makter att han somnar nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela