Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Slut

Publicerad 2015-01-06 17:49:55 i Allmänt,

Efter en massa bus hemma på eftermiddagen är det skönt att sträcka ut sig på soffan. Vi ska snart laga lite middag men först andas ut. Loke pekar på allt och säger titt-ta och så förklarar vi vad det är. Det pekas på allt gärna flera gånger om. Sen ska de springas runt och flyttas på alla möbler.

Kort och gott är vi rätt slut just nu. Kenny somnade på soffan så jag väckte honom och gav honom en tupplur på nästan en timme. En mycket piggare Kenny efter det :)


Loke i sitt hemmagjorda bollhav

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela