Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Dåligt samvete

Publicerad 2015-07-25 16:42:37 i Allmänt,

Fixar och donar med Lokes garderob, kompletterar med de saker som behövs till hösten och vintern. Har även beställt lite nya namnlappar som jag designat :) 

Loke väckte Kenny runt halv 2 innan vi tog en promenad till Willys och Biltema för lite nödvändig shopping. 

Jag fick världens dåligasye samvete idag. Jag glömde ge Loke lunch. Han åt en banan innan han vilade och sen glömde jag bort lunchen. Han fick stor lunch på Biltema och även en leksak. Mår lite bättre och ska försöka inte glömma det igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela