Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Drömtydare någon?

Publicerad 2015-07-26 06:57:08 i Allmänt,

Jag har ganska vild fantasi och då även rätt vilda drömmar. Om det är någon av er läsare som är drömtydare får ni gärna hjälpa till :)

Nattens dröm, det jag kommer ihåg. 

Jag åker ut till en sjö, en vacker mörkblå sjö med lite vind. Jag träffar en skogsvaktare och en kille i solglasögon. Jag ska åka vattenskidor. De går igenom säkerhet och sen för jag prova skidorna. De har slut på vanliga vattenskidor men jag får låna ett par gjorda av godis. Gick inte så bra att åka om man säger så. 
Sen minns jag att jag är i en skog, på ryggen av en stor brun häst. Jag rider fort och genom en hinderbana. Sen kommer det en flakbil med ett band som har mustasch och sombreros. Sen vaknade Loke och även jag. 

Undrar vad denna dröm kan betyda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela