Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fluffig kram

Publicerad 2015-07-21 08:45:57 i Allmänt,

Fick sova lite extra idag. Kudden var mjuk, täcker var precis lagom varmt och när jag drog det över axeln var det som att få en kram av ett fluffigt moln. Ljuvligt helt enkelt. 

Att gå till frisören står på schemat idag. Inte helt bestämt mig för hur det ska klippas ännu men jag har en liten plan. Jag fäller hår hur mycket som helst just nu och jag tror det kommer få bli kort frisyr för att ge håret chansen att läka. 
Men innan det blir dags för ny frisyr står tvättstugan på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela