Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Gah!

Publicerad 2015-07-27 12:42:25 i Allmänt,

Klart solen skiner när semestern är slut, men vad gör det egentligen. Då får jag bra väder på vägen in till jobbet. Pendeltågen är fortfarande avstängda men kommer komma igång igen nästa måndag. God vad jag är glad att jag inte åker ersättningsbuss i rusningstrafik hela veckan. Underbart tycker jag. 

Vill inte ens veta hur fylld min mailkorg är, hur många mail jag har att läsa igenom. Vi får ca 10-17 mail per dag, jag har varit borta i 3 veckor. Minst 210 mail. Jösses. Lika bra att öppna inkorgen direkt och möta mailmonstret som bor där i. Jag ska bara ta mig till jobbet först. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela