Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Gunga

Publicerad 2015-07-11 20:46:39 i Allmänt,

Loke har förutom mig och Kenny sin mormor och morfars fulla uppmärksamhet. Han har så roligt med dem även om deras energi tar slut långt innan hans gör det hehe :) 


Här gungar Loke med sin morfar :) 

Han träffar inte sin mormor så ofta då hon bor på Öland men sin farmor träffar han däremot mer vilket är bra. Han älskar sin farmor och vet att ser man farmor är det inte lång tid innan han får en banan eller något ätbart ;) 

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela