Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Löwengrip Care and Color

Publicerad 2015-07-24 07:09:05 i Allmänt,

Fick mycket bra information av frisören när jag klippte mig. Som vad mitt hår behöver och hur det mår. 

Det mår inte så bra för jag använda fel schampoo/balsam. Jag är rätt så snål när det kommer till mig själv. Köper produkter på ÖB och håret blir ju rent. Men nej nej, nu blev det till att köpa lite dyrare produkter som inte ska innehålla silicon. Jag köpte hem schampoo och balsam från en av mina favoritmärken, lite dyrt men det är producerat i Sverige och är väldigt bra de saker jag testat. 


Efter bara en tvätt känns håret annorlunda, bättre på något sätt. Ska prova mer innan jag recenserar Löwengrip Care and Colors schampoo och balsam. Men första intrycket av flaska, doft och första tvätt är mycket positivt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela