Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Minnen

Publicerad 2015-07-31 10:48:28 i Allmänt,

Loggade in på min spotify där jag inte vart aktiv på flera år. Såg alla låtar jag spelade om och om igen. Spelade några och minnen svämmaade tillbaka. Hur jag kunde lyssna på Work it av Missy Elliot i timmar bara för att jag gillade refrängen. Hur Låten Low med Flow Rida alltid får mig att tänka på min syster. Hur vi stod i mitt eller hennes rum och dansade järnet till denna låt. Musik är mäktigare än vad man tror.

Just nu sitter jag då och går igenom musiken, rensa och lägger till nya låtar. Nya låtar med nya minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela