Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Något om Loke

Publicerad 2015-07-22 10:05:24 i Allmänt,

En sak jag lärt mig om Loke är att när han ska göra något gör han det gärna flera gånger på raken tills han gör det rätt och sen sitter det. Han kan sitta väldigt länge med en sak och när han väl kan något blir han så glad. 

Som idag när vi byggt torn. 2 olika torn, vi satt länge länge med dessa torn och nu vet han exakt vart varje del ska :) han fick bygga helt sjölv, jag hämtade bara delarna när han kastade iväg dem. Man måste ju rasera tornet när det väl ät byggt. Eller? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela