Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ny rutin

Publicerad 2015-07-23 06:41:02 i Allmänt,

Loke har vi ofta fått tvina vara vaken till 5 och sen sover han 12 timmar. Vi har börjat skjuta på tiden, försökt i alla fall för att han ska sova lite längre. Nu är den nya rutinen att pyjamas och borstade tänder vid 17.45. 18.00 börjar Bolibompa som håller på i 30 min. Efter Bolibompa så är det läggdags. Det gick kanon igår och 6.15 slog Loke upp sina blå ögon. Får se hur det går i resten av veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela