Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Promenad

Publicerad 2015-07-14 16:15:14 i Allmänt,

Idag så tog vi ut syreans härliga hundar på promenad. Syster och tillhörande fästman var båda på jobbet och börv tacksamma för hjälpen med vovvarna. 

Loke tyckte om Glen, en stor härlig bordercollie. Mira den lilla jack Russel blandningen var han inte lika förtjust i men det gjorde inte mig något, då kunde hon och jag busa lite mer. Vi sprang och tog en långpromenad med båda hundar som var rätt så nöjda med att lägga sig och vila när de kom hem :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela