Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Semestern har börjat

Publicerad 2015-07-04 07:08:46 i Allmänt,

Första dagen på semestern började lite för tidigt för min smak. 5.30, usch. Men snart kommer Loke skjuta på dygnet och somna senare på kvällen och ge oss någon timme till på morgonen :) 

Vi har lagt pussel och precis startat första maskinen tvätt. Loke sätter sig alltid med ryggen mot väggen och leker med en leksak eller ibland min telefon medans jag får chansen att ladda maskinen :) idag satt han och sjöng :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela