Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Sista dagarna

Publicerad 2015-07-25 07:15:39 i Allmänt,

Sista dagarna på semestern nu. Måndag börjar arbetet igen. Tågen är avstängda hela nästa vecka med men sen är det igång igen. Är otroligt glad att jag slipper åka i rusningstrafik hela veckan. Det är en positiv sak med att arbeta kväll :)

Loke längtar tillbaka till förskolan och det blir nog roligt för honom att busa med sina kompisar igen. 

Jag har haft en härlig semester och känner lite vemod till att den är slut, ska försöka ta en vecka i november. Men ön är den inte slut och trots förutspått regn skiner solen just nu. Tror vi ska förälska ta oss ut om någon timme. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela