Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Snart semester

Publicerad 2015-07-03 12:57:35 i Allmänt,

Solen skiner med varma strålar. Pappa ställer upp och är barnvakt till Loke så jag kan jobba kväll. Tack pappa!  Kenny sover och hämtar Loke vid 16. 

Om 8 timmar har jag semester. 3 veckor med semester. Planen är att åka till Öland, Ullared, Varberg och sedan tillbaka till Öland igen. Första veckan har ett hektiskt schema men det kommer finnas tid för vila och livsnjutande. Riktigt efterlängtat. Men först är det som sagt några timmars arbete. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela