Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Tajming

Publicerad 2015-07-19 08:44:14 i Allmänt,

Loke vet när han ska leverera. Idag vaknade han 07.45. Kenny kom hem vid 4 imorse efter en hel natts partajande så att jag skulle ta Loke på morgonen visste jag redan. Min kropp är väldigt glad att han valde att sova ut så länge istället för att vakna 5.30. 

Kenny har blivit serverad Cola och Ipren och han ska snart äta frukost med mig. Loke ser fram emot sin andra frukost :)

Vi hittade en häftig fisk på Öland. Den är står, lila och vit samt gjord helt i glas. Kenny och jag föll för den och nu står den fint hemma på bokhyllan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela